Oct 24, 2009

the wani!


hari sadis buat iwani.. wani antara kacip ku yang top. kami tetap tersenyum.bila dia berduka pastinya pai pun rasa.. dan dulu saat aku frust2 menonggeng wani laa menjenguk aku. mana tak nya dia paling tahu nak cari pot aku melepak samada kat tasik, kubur abah, hospital atau home.. dan bila bertemu hobby kami shopping!! tak kisah r mhal ke murah layan je.. tapi kali ni 1st time aku tgk dia sedih gila.. dlu pasal hafiz ni pasal der, dia da mula sukakan der.tapi malang bila der kantoi kat lokap. tapi sebagai sahabt aku kena hilang kecelaruan dia.. aku perlu bersama wani.aku sanggup redah bodo2 kat ipk tuk cari der wani. hehe mcm hero. aku pun cedih gak sebab der pun kwn aku dn kwn amin. tapi nak wat mcm mane.. ujian kan. yang penting aku wk wni jumpa der.heheh mcm cite hindustan pun ade.. buat wani.. kuatkan semangat.. sayu bila aku melihat kau terpukag di katil aku. hehe ego2 pun cair gak.. mcm aku je.. nama pun kacip.. wani jarang sedih kecuali benda yang dia sayang... contoh kereta getz WRN 5192 (keta waran)ta dia.. famili dia.. atau best fren dia.. ni der da masuk senarai hidup dia.hahahaha tahniah der.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...