Jul 2, 2009

gratis

masa itu pengubat segala-galanya.ini yang terbaik.jauh mana skalipun Tuhan tetap dengan qada-qadarnya.


focus aku sudah pun bermula tika kau suda menyiapkan akaun. selesai sudah tugas aku. semoga aku terus mara tanpa menyesal. cuti ruang hati aku sudah bermula. ape pun alhamdulillah Ya Allah, kau beri hadiah untuk ku. biarpun berbicara via teknologi ym 3 jam, sudah cukup terubat 2 bulan aku tidak berkata2 dengan nya. cukupla dia kembali sebagai seorang sahabat. terima kasih. aku hargai kehadiran kamu semula sebagai kawan.tak lebih dari itu.dan hadiah kedua, kau serikan wajah arwah farham pada wajah adiknya, iwe di hospital kelmarin. menatap wajah iwe buat aku tertitis air mata.da iwe menyahut jariku :) rindu aku terubat setelah sekian 5 tahun, sungguh muka iwe sebiji abgnya. hehe gembira aku. semoga iwe cepat sembuh.tak sangka, aku masih lagi "kakak" untuk keluargamu Am. yea hebat kalian berdua, farham dan amin berjaya meruntum jiwa aku. sukar utk aku terima kehilangan kalian berdua.




hati aku bukan gratis.. hati aku bukan gratis. hati pai syahira priceless.
aku keriangan dan sadis kan? itu memang aku.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...