Aug 5, 2011

idaman kalbu

Assalamulaikum
bertamu di kalbu lagi. isinya tidak sehebat mana, tapi nak rakamkan rasa kesyahduan ini.

kata orang perempuan itu materialistik. tidak semestinya, aku juga perempuan. aku sukakan sesuatu yang unik. tidak kira apa jenis.kadang-kadang bila kita suarakan apa yang kita suka, belum tentu apa yang kita suka itu menjadi hak mutlak kita. maklumlah kata arwah aboh aku,jangan terima pemberian barang daripada lelaki. jangan terhutang budi dengan lelaki, nanti tersepit.- itu pesan aboh. ingat lah ;)

kata orang yang sedang bercinta, si arjuna sanggup berkorban apa sahaja asalkan si dara gembira. pada mulanya tidak percaya mitos itu. biarlah apa yang bakal orang kata seperti kita selok sangat, tapi aku gembira bila dia menghadiahkan bag tangan idaman itu.

itu sang teruna ;)


hee; straight to the point. aku sangat minat handbag itu. tapi aku tak mampu milikinya. dah 4 kali aku cuma melihat dan tersenyum puas apabila melihat barang itu. dan hari ini, sesorang telah membelinya untuk aku.

beg ini chantek di mata rabun ku

ini bahagian dalam, walaupun kecil tapi muat barang asas =)


kekok hatiku untuk menerima, dan tak terduga pemuda itu serius membayar harga yang tertera di tag itu.

yeehaa, Alhamdulillah. ada ubat di sebalik kemuraman itu :p

bling-bling bernilai rat ;p


* pernah tak tengok seorang gadis yang nak melompat kegirangan mendapat sesuatu yang diidam-idamkan, tapi berpura-pura cover macam hati kering.
uiks itu Pai syahira.

sampai di rumah, akhirnya aku tersengih di hadapan cermin. sukanya , terima kasih awak ;)
sayang awak lebih sikit daipada biasa.
:D

2 comments:

Nadd Hanafi said...

Wahh... Jeles! Jeles! Almost 400 nih...kan?kan?

amybe||e said...

wow! nak jugak pai!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...