Jan 10, 2009

Lahir

4 JANUARI 2009


Em usia ana genap 24 tahun pd 7 Muharam lalu.. di hari lahir ana terukir senyuman. Tahun ni seharian ana dalam keretapi dari Islamabad menuju ke Karachi. Tarimakasih kepada yang menghantar msg ucapan hari jadi. Hehe ramai juga yang ingat pada ana walau di perantauan.sempena hari lahir tahun ini ana berpuasa
tanda kesukuran di awal Muharam. Dan adik perempuan bongsu ana, Bibi juga menemani ana berpuasa walau berada jauh dengan ana.

Siapa tak gembira menerima msg pertama hari jadi dari mata hati kan..yea.. mmg happy tapi ana benakkan je perasann happy tu kerana.. hati ana bagai tergilis oleh roda kereta api. Dan seterusnya msg dari best friend dan adik beradik kessyangan ana..encik Zuhud juga mengirim msg dari msia.tq sebab ingat.tak sangke walaupun emester sudah bermuda tetap ingat hari lahir ana. Hihi dan kluarga arwah juga tidak lupakan msg ucapan hari lahir. Seluruh keluarga di Pakistan juga meraikan hari lahir ana.. terlalu ramai yang call sehingga battery flat..yang paling best adalah apbila cousin ana mengajak ke rumah anak yatim di Islamabad sempena hari lahir ana. Best Sangat. Mereka seakan memahami jiwa ana.memg rendu pd adik2 di RKK..ana akan ingat saat indah ini..

Semoga Umur yang ada ini dapat dipenuhkan dengan amal ibadat dan berbakti kepada mereka yang memerlukan yea.. dapat la ana mengutip benih ladang dunia untuk memtik buah di adang akhirat. Hidup ini hanya sementara.. perjalanan seketika sebelum menuju alam abadi.

Ummi pai rindu ummi sayang.. setiap tahun ummi akan nyanikan lagu Happy Birthday dalam bahasa Urdu. And tahun ni.. betul2 di Pakistan.. sambil meraikan grnap setahun Benazir Buthoh Meninggal dunia. Ramai tul yang meratapi pemerhian arwah benazir.siap ada rusuhan and perhimpunan tunjuk perasaan dengan laungan Ben..Benazir!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...